lördag 12 mars 2011

Melodifestivalen...


Hejsan svejsan<3^^

Sitter och taggar inför melodifestivalen<3


Här är finalisterna:

The Moniker , Sara Varga , Nicke Borg , Linda Bengtzing , Eric Saade , The Playtones , Brolle , Sanna Nielsen , Danny Saucedo  & Swingfly...

Mina favoriter är Sara Varga , Linda Bengtzing , Eric Saade , Sanna Nielsen & Danny Saucedo...

Men hoppas att Eric Saade vinner hela skiten<3

Imorgon så har jag stalltjänsten kl.07.00  Mmmm vad jag är sugen...

Men jag ska iallafall ta med kameran och ta kort på min lilla(Stora) älskling<3




Den enda låten som går i mitt huvud just nu är Enemy              , enemy , enemy , enemy , enemy , enemy you taking me down<3<3<3


Födelsedag om bara 5 dagar Lääääängtar<3

Puzz & Kram
Du   & Jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar