onsdag 13 april 2011

Jag är såå glad!!!;)

JAG BARA ÄLSKAR DIG ELVIZZZ<333
DU KOMMER GÖRA MIN SOMMAR UNDERBAR<33
Ni som inte vet såå är det så att jag skulle åka på världens bästa fotbollsläger i sommar , Stadium sports camp<33
Förra året åkte jag ensam men som tur var träffade jag bästa ungen CORNELIA<333 Kolla in hennes blogg http://jeglertzz.blogg.se/ <333
Och detta året skulle jag då åka me henne och även Sandra och Ida... Men Elvizzz kom juh inte me och jah blev piss besviken:(
Men idag fyller juh gullungen år såå just de 
                   GRATTIS!!!
Såh när jag satt och gjorde läxan såh kom mamma upp me telefonen åh jah bah vem eh deh åh hon bah Elvira...
Sååh när vi pratade frågade hon ¤Gissa vad jag ska göra i sommar åh jah bah åka nånstans åh hon bah aah och jah bah vart dåh???
Hon bara STADIUM SPORTS CAMP¤ Åhh jah började juh bah hoppa åh blev ass glad<333




      SINGEL ME NU JUH<33


Niceee strumpor<33

Sommaren borde nog komma nu asså<333

PUZZZZ

1 kommentar: